Monday, July 12, 2010

Esmaspäev Eestis


Jah nii see on me olemegi ikka veel Eestis.
Aga nüüd on küll nii, et täna lähmegi.
Täna me ei valeta, reedel läks nii kiireks ja pidime veel võrru minema ja igasugune pull tuli ette.
Aga täna ongi nii, et nüüd lähmegi.
Lähen kella 18:00ks marta juurde, chillime oma emadega natuke aega seal, räägime asju läbi...
Ja siiis tulevad Sander ja Siim meile järgi ja viivad meid Pjarnu mnt äärde ja läheb lahti.
Täna see juhtub. . .
Mu kott on nii raske,et mu käedseda ise väga hästi ei kanna ja keegi teine peab selle mulle selga panema,et ma sellega üldse kuhugi poole liikuma saaksin.
Hea algus.
Asjad on nüüd pakitud, sadu asju kindlasti ka maha unustatud aga ei ole hullu.
Oeh ja meie esimene peatuspunkt Berliin jääb vist isegi veits lühemaks, sest Hamburgi lähedal on meil täitsa maja, kus me üksi olla saame natuke aega . Niiet ilmselt esimene pikem peatuspunkt - väikelinn Stade , Saksamaal.
Oeh , lootuses, et kõik läheb hästi ja et elusalt ja tervelt tagasi jõuame , hakkangi nüüd minema.

Mul on juba praegu koduigatsus;D
Või on asi lihtsalt selles , et ma tean , et järgmised kuu aega pean ma magamiskotiga kraavis magama :) Yeah.

Hoidge meile igasuguseid täppe ja suhelge meiega aeg ajalt, et me päris ära ei unustaks, kes me oleme.

Ilusat esmaspäeva ja näeme kuu aja pärast ( hopefully) !

No comments:

Post a Comment