Sunday, July 18, 2010

eee... tegime paha..



Nii, et siis lähen edasi täpselt sealt, kus me olime .
Niiet viimasest postitusest v6ib lugeda, et olime kahekesi mingi saksa tüübi korteris ja nad läksid meile süüa tooma.
Noo jah, marta jäi vahepeal tuttu sinna diivani peale ja ma kirjutasin blogi ja värki ja siis jooksid 2 tüüpi tagasi. Omanik ja mingi blond tüüp, m6lemad jumala higised. Küsisin mis värk on, omanik ütles, et tellis just meile pizzat ja s6itis siis teelt välja , auto tagurpidi vastassuunavööndis..
ise jooksid minema. Väga tark aga ilmselgelt oli ta purjus, kui s6itis.
Korra läks uuesti sinna, nägi mente , jooksis koju tagasi, siis juba üksi..
masha magas südamerahus ja ma j6in üksi vodkat. Järsku, kui omanik juba tagasi oli helises uksekell. Ikka mitu korda ja väga halastamatult. Tüüp läks vaatama, tuli korra tagasi - suured silmad peas ja ütles " cops ! " .
Niisiis ma istusin ja j6in edasi , järsku lendas 5 menti sisse 2 erariietes 3 uniformis. Vaatasid martat ja naersid , panid omaniku raudu viisid minema, see veel karjus, et tal läheb 20 minutit, et k6ik on ok . Pärast seda vaatas ment mulle otsa " Tal läheb k6vasti rohkem aega.."
K6ik hakkasid lihtsalt ära minema, ma järsku karjusin ühele mendile järgi, et oot oot äkki me peaks nüüd ära minema. Tundus nagu neile oleks alles siis meie kohalolek t6eliselt kohale j6udnud, kuna siis hakkasid eramendid mind küsitlema. Andsin neile oma andmed ja pidin rääkima nendest k6igist ja kes seal olid ja millal ja miks ja mis me tegime ja kust tulime ja millal läksime. L6puks pärast pikka ristküsitlust millele ma väga üldiselt vastasin, et need k6ik tüübid vahele ka ei jääks , ütlesid mendid, et v6ivad meid koju viia, ma ütlesin, et ok , oota ma ajan marta üles.
Peksin siis marta üles- " mendid on siin , palun ärka üles nüüd " . Sel hetkel oli see k6ik väga huumor. Ja mendid olid haruldaselt normaalsed, rebisid kildu ja olid muidu lahedad.
Viisidki meid siis koju l6puks, kui masha ka püsti vaarus ja s6itsime sellest samast autost mööda, mis crushinud oli. Jällegi tänasime jumalat, et kui meilt küsiti kas me tahame kaasa minna süüa tooma , ütlesime " Ei " . me oleks jälle surnud...
aru ma ei saa kuidas m6nega ikka juhtub.
Mendid ütlesid, et tulevad v6ibolla veel külla aga veel pole näha olnud.
Igastahes jah pulli sai jälle :)

No comments:

Post a Comment