Friday, January 28, 2011

The last one .


Järelsõna.

See on kohustuslik.
Sellisel reisil peab olema järelsõna.
No ma olen täiesti pahviks löödud.
See trip oli üle ootuste hea. Nii palju tuli seda edasi lükata ja lõpuks hakkas meile endalegi tunduma, et me ei jõuagi sinna kunagi. Kuni ühel pühapäeval, me lihtsalt lubasime, endale, et davai homme lähme ja olimegi esmaspäeval endalegi ootamatult pärnu mnt'l sildiga " Riga " .
See ei olnud viga. Sel hetkel küll mõtlesime, et mida me teeme, meid kindlasti röövitakse, äkki isegi vägistatakse, kuhugi meil minna pole. Hea kui üldse tagasi jõuame.
Aga uskumatu on võõraste inimeste headus. Ma ei jõua eales ära tänada kõiki neid inimesi kes meid terve tripi jooksul aitasid ja neid oli niii palju !
Õnneks tuli meie Belgia väikevend augustis nädalaks eestisse niiet saime talle vähemalt üritada samu elamusi pakkuda. Ja talle väga meeldis siin .
Siiani suhtleme mõne inimesega kellega tripil tutvusime .
Ulmelised elamused.
Kui tagasi jõudsime siis ei loobunud me muidugi oma voodist päris pikaks ajaks. Ja sel ajal oli meie põhiline emotsioon " Ei kahetse, aga uuesti ei läheks" . Nüüd 6 kuud hiljem mõtlen küll, et kui teaks, et Murphy seadusekohaselt läheks teine selline trip aia taha ja ma ei taha seda elamust kuidagi rikkuda, siis läheks küll uuesti.
Kuid maailm on lai ja on veel palju alasid mida vallutada. Siiski järgmine kord oleks hullult kena hotellides ööbida :D
Iseseisvust õpetas see asi küll kõvasti. Kui Sul on ikka ainult 1 inimene kellele loota, kes Sinu eest hoolitseb ja kelle eest Sina hoolitsed siis on keeruline mitte üritada anda endast parim, et turvaliselt kunagi tagasi jõuda.
Ja mash. Kui temaga oli võimalik kuidagi veel lähedasemaks saada siis me saime sel tripil veel lähedasemaks. Ja ma olen NIII NIII rahul, et me just mashaga kahekesi läksime. See oli kõige õigem valik üldse.. me vist ei läinud korralikult tülli kordagi.. kuu aja jooksul , mis me iga päev iga tund koos olime. Paar nääklemist ja vasturääkivust ja kõik. Ta on imeline !
Ja kui ma usuks jumalasse või millegisse sellisesse siis ma tänaks teda elu eest selle eest, et me õnnelikult ( ja oleme ausalt : nii kuradi hästi ) koju jõudsime !
Seda ei anna kirjeldada. Sõnu jääb lihtsalt väheks.
Aga ma soovitan seda absoluutselt kõigile, kes vähegi kunagi selle peale mõelnud on !
See oli ja on : Trip of a lifetime.
Midagi mida lapselastele rääkida.

See aasta siis häälega Siberisse ? Kas jah Mash ? :D


Pluss : aitähh, teile kõigile kes te virtuaalselt meiega kogu reisi kaasa tegite, kuigi ma reisi teise poole avaldamisega pool aastat venitasin. Loodan, et oli huvitav lugemine.


Hüvasti !

No comments:

Post a Comment